Bezoek onze winkel in Dendermonde
GRATIS levering in Dendermonde en deelgemeenten
Levering in BE & NL
Delicatessen, Geschenkmanden & Relatiegeschenken
Focus op streekproducten. Made in Belgium
Professionele klant? Contacteer ons voor een offerte op maat
Iets niet gevonden? Contacteer ons en we gaan voor jou op zoek
In onze winkel te Dendermonde vind je de meest verrukkelijke delicatessen.
Verwen jezelf, je vrienden, familie of collega's met een luxueuze geschenkbox die je helemaal naar wens kunt samenstellen.
En zelfs als je wat verder weg woont of minder mobiel bent, laten we je niet in de steek.
Ons volledige assortiment is namelijk ook beschikbaar via onze webshop.
Bekijk de meest gestelde vragen en interessantste weetjes hieronder.
Staat je vraag er niet tussen? Contacteer ons via het contactformulier en we kijken het voor jou na.
Veelgestelde vragen (FAQ)
Hoe kan ik mijn bestelling als geschenk ontvangen?
Als je het gewenste verpakkingsartikel (zie categorie: cadeauverpakkingen) toevoegt aan je winkelmandje, wordt je bestelling op precies dezelfde manier behandeld als wanneer je hem in onze winkel zou kopen. Jouw ontvanger krijgt dan een prachtige luxe geschenkbox of wijnverpakking rechtstreeks aan huis, terwijl jij lekker ontspannen kunt blijven zitten!
Omdat we op voorhand niet weten hoe groot je bestelling is, kan het forfaitaire bedrag dat we afrekenen voor de cadeaubox afwijken van de prijs in de winkel.
Kan ik ook bestellen zonder cadeauverpakking?
Natuurlijk! Al onze producten worden ook aangeboden voor eigen gebruik. In dit geval hoef je geen verpakking toe te voegen in je winkelmandje. Je krijgt de artikels dan wel veilig verpakt bij jou aan de deur.
Vanaf welk bedrag heb ik recht op gratis verzending?
Er zijn verschillende scenario's wat betreft verzending. Je kan deze info ook terugvinden in het tabblad "Verzenden & Retourneren".
-Lokale levering met eigen transport: Deze service is beschikbaar voor leveringen binnen Dendermonde en deelgemeenten met postcode 9200. Deze bestellingen worden altijd gratis verzonden, ongeacht het aankoopbedrag.
-Levering met eigen transport: Deze service is beschikbaar voor postcodes 9100, 9111, 9112, 9140, 9220, 9240, 9250, 9255, 9260, 9280, en 9290. Bestellingen worden gratis geleverd bij een aankoopbedrag vanaf €25,00. Voor bestellingen onder dit bedrag wordt een leveringskost van €5,00 in rekening gebracht.
-Levering via Bpost voor alle andere postcodes en Nederland: Bestellingen worden gratis geleverd bij een aankoopbedrag vanaf €80,00. Voor bestellingen onder dit bedrag wordt een leveringskost van €6,95 gehanteerd.
Op welke dagen worden bestellingen geleverd?
Bestellingen met eigen vervoer (binnen een straal van 10km) worden geleverd van dinsdag t.e.m. vrijdag. In het weekend leveren wij omwille van de drukte in de winkel niet uit met eigen vervoer en op maandag hebben wij onze sluitingsdag.
Verzendingen via Bpost worden standaard van maandag t.e.m. vrijdag uitgeleverd. Wij hebben echter geen invloed op de interne werking van een derde partij.
Ik ben niet tevreden? Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ben je niet tevreden met een non-food product dat je hebt gekocht bij Le Petit Délice? Dat vinden we jammer, maar geen zorgen! Je kunt het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, zonder opgave van reden.
We streven ernaar om de terugbetaling binnen 10 werkdagen na ontvangst te regelen.
Let op: voedingswaren en drank kunnen niet worden geretourneerd.
Belangrijke voorwaarde: de producten moeten ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd zijn en moeten worden teruggestuurd naar: Le Petit Délice, Oude Vest 89, 9200 Dendermonde.
Hoe terug te zenden?
Stuur je product(en) terug in een veilige verpakking en voeg een kopie van de factuur toe. Zo kunnen we je retourzending snel verwerken. De verzending van je retour is altijd voor eigen rekening. Je kunt de producten ook gratis retourneren in onze winkel.
Je vindt een modelformulier voor herroeping bij de algemene voorwaarden.
Waarom zijn workshops niet gratis?
Bij Le Petit Délice streven we naar de hoogste kwaliteit tijdens onze workshops en evenementen. Daarom vragen we een toegangsbedrag. Dit stelt ons in staat om ervaren instructeurs in te schakelen en een uitstekende ervaring te bieden. Omdat onze workshops beperkt zijn in aantal deelnemers, zorgt de toegangsprijs ervoor dat deelnemers serieus zijn over hun inschrijving en helpt het laattijdige annulaties te vermijden.
Bovendien ontvangen deelnemers vaak een gratis goodiebag en worden tijdens de workshops heerlijke versnaperingen en drankjes aangeboden. Door een toegangsbedrag te vragen, kunnen we ook blijven investeren in nieuwe en spannende workshops.
We kijken ernaar uit je te verwelkomen bij een van onze evenementen!
Krijg ik een workshop terugbetaald bij annulatie?
We begrijpen dat plannen soms veranderen. Wil je je inschrijving annuleren, laat het ons dan tijdig weten. Dit helpt ons om de workshop goed voor te bereiden en eventueel iemand anders blij te maken met jouw plek.
- Bij annulering tot 3 weken voor de workshop krijg je het volledige bedrag terug.
- Annuleer je tussen 3 weken en 7 dagen van tevoren, dan ontvang je 50% terug.
- Binnen 7 dagen voor de workshop kunnen we helaas geen restitutie bieden, omdat we dan al kosten hebben gemaakt voor de voorbereiding.
Als er onvoldoende inschrijvingen zijn, behouden wij ons het recht voor om de workshop te annuleren. We informeren je dan minimaal 2 werkdagen van tevoren en zorgen ervoor dat je het volledige inschrijvingsgeld terugkrijgt.
Kan ik veilig betalen via de webshop?
Dankzij onze betalingspartner Mollie kun je erop vertrouwen dat jouw aankopen een plezierige en veilige ervaring zullen zijn.
Als je problemen ondervindt bij het afrekenen, staat onze klantenservice altijd voor jou klaar om jouw betalingsvragen te beantwoorden.
Wij accepteren Bancontact, Visa, MasterCard® & Apple Pay.